Søndag den 14 januar kom Doffen opp til meg i sengen som vanlig på morgenen for å få litt ekstra kos og ligge under dyna. Kan tro jeg skvatt da jeg klappe han og fikk fingren fulle av væske....
På lørdags kvelden hadde vi klippe klør og børstet pelsen hannes og da var det ingen tegn til sår, og så finner jeg han da i sengen på morgene med et sår som er ca 4,5 x5 cm i omkrets!!!
Mandags morgen ringte jeg til vetrinæren. Kom inn til vetrinæren med en gang og hun synnes såret var mistenkleig. Fant ikke no som kunne tyde på at han hadde brent seg eller at de var en byll. Og siden han er inne katt kunne vi utelukke alt som har med skader som kommer ute.
Vetrinæren rengjorde såret og skrev ut penselin. Med den beskjeden at hvies det var forandringer i såre, så ring og kom med en gang.
Alt så vell ut og Doffen er kjempeflink til å ta sine medesiner.
Fredag 19, finner jeg et nytt sår og jeg rinnger vetrinæren med en gang. Fikk time med en fgang og var der i læpet av enhalv time.
Nå har 3 forskejllige vterinærer sett på såret og INGEN har sett noe sånt før. Så nå har vetrinæren tatt 3 biopsider og sendt dem til England. Svare kommer om ca en uke.
Nå har han også fått kortison som tileggg i behandlingen.
Jeg er så redd for ungen min, han er litt spesiel i forhold til de andre 4 jeg har. Siden vi reddet han og har flasket han opp fra han var nyfød.
Her kommer bilde som viser såre etter at de hart tatt biopsider. Det har satt 3 sting i sår også. Etter biopsidene.
Hvis det er noen her som har opplevd det samme eller har hørt om noe slikt, så vær så snill å si i fra.Doffen er ikke noen utekatt og vi har ikke hat noen krangler i flokken.
Her er det første såret.

Her kommer sår nr.2 som kom på fredag.

Her er begge såren. De sitter bak på høyre side,nesten oppå ryggvirvelne og ca 10 cm fra halen.