Sørg i alle fall for at kattene er 100% friske, i romjula ble Bella-Notte vaksinert, og han var fra før av ikke helt frisk (øyekatarr på ett øye, men vetten mente at det ikke hadde noe å si...... :() Men Bella-Notte ble svært syk. Sliter med ettervirkningene ennå, han er på sin andre antibiotikakur etter at vaksinen ble satt nå.
Kan ikke si 100% at det er vaksinens feil, (fel-o-vax) men han var altså ikke spesielt syk før vaksinen, men ble det umiddelbart etterpå. Ikke anafylaktisk sjokk, men har i ettertid slitt med feber, vektnedgang, ekstrem slapphet (har til tider måttet håndmatemate han og løfte han på do), og store balanseproblemer bl.a.
Som sagt vet jeg ikke eksakt hva det kommer av, men venter på svar på prøveresultater fra Skottland.
Det eneste sikre jeg kan si er at alt dette startet bare timer etter at vaksinen ble satt, den 27.12, og han er fortsatt under behandling, og vil være det i minst en uke til.
Jeg vet i alle fall at jeg aldri skal vaksinere en katt som ikke er 110% frisk, samme hva vetten sier, og aldri mer med fel-o-vax av noe slag.