Skrevet av Emne: nysing  (Lest 1348 ganger)

Utlogget Katrine

• Skravlepus 4
  • Takket: 329
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
nysing
« på: 16 Januar 2007, 08:20:00 »
I går gikk Brutus og nøys, eller lagde en sånn blåse ut lyd med nesa iallefall... :icon_idea:

Jeg sjekket om jeg så noe inni der, men det var ikke noe, brukte også en fuktet bommul pads og tørket forsiktig, men det kom ikke no ut.

Han virker helt fin ellers altså, merker ikke noe på han.

Jeg hørte han lagde denne lyden nå igjen se, derfor tenkte jeg å høre om dette er normalt av og til ?

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
SV: nysing
« Svar #1 på: 16 Januar 2007, 08:46:05 »
Våre katter nyser også av og til, har på følelsen av at det er når vi ikke har vært nøye nok med å vaske gulvene  :fnis[1]: de går jo mye nærmere gulvet enn oss og merker mye mer til støv og sånn  :rødmeja:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Sommer

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 94
  • <3 Mia og Milo
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16 Januar 2007, 08:52:47 »
Ludde går også og nyser innimellom. Trodde rett og slett det var normalt jeg.

Utlogget Katrine

• Skravlepus 4
  • Takket: 329
    • Vis profil
« Svar #3 på: 16 Januar 2007, 09:13:31 »
Våre katter nyser også av og til, har på følelsen av at det er når vi ikke har vært nøye nok med å vaske gulvene  :fnis[1]: de går jo mye nærmere gulvet enn oss og merker mye mer til støv og sånn  :rødmeja:

Hihi kanskje det er på tide med en liten gulv vask her ja  :rødmeja:

Men jeg støvsugde skikkelig i går, alt som var fikk en reall omgang. Har heller ikke hørt han har nysi før, derfor ble jeg så usikker  :wink[1]:

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 15
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16 Januar 2007, 09:55:25 »
Her nyses det frå begge kanter, men så lenge det ikkje er hyppig nysing og det virker som om katten er plaga av det, så trur eg egentlig at det er heilt normalt altså! Eg tenker som så at dei må jo nyse dei også dersom det er noko som irriterer nasen deira, akkurat sånn som me mennesker gjer! Trur ikkje du har noko å bekymra deg for, sånn egentlig!  :biggrin: