Hei!
Vår lille Simba som vi har hatt i 2 måneder nå (han er omtrent 6 måneder) har de siste 2 ukene luktet ganske vondt. Jeg mener å kunne kjenne at dette kommer fra munnen hans. I tillegg merket jeg at det var noe blod fra munnen hans i dag. Vi pleier leke litt med ham ved å ha et dobbelt sokkepar over hendene så kaster han seg på hånda og tygger og spreller, noe han synes er kjempe morsomt. I dag kom det som sagt noen små blod flekker på de hvite sokkene der han lå å tygde, noe som gjør meg rimelig bekymret! :icon_surprised:
Kan dette rett og slett være tannfelling? Litt smått blod flekker der han skikkelig tygger og dårlig ånde i flere uker?
Jeg er virkelig redd for småen og han har vært hos vetrinær allerede 2 ganger i løpet av disse 2 månedene og dem har ikke nevnt med et eneste ord at han problemer med tenner selv om jeg ikke direkte har spurt om det. Har forøvrig vært på 2 forskjellige vetrinær steder så en av dem burde vel nevnt noe om noe var galt???
Vetrinær besøkende dreide seg om kastrering og merking første gangen og andre gang var det misstanke om øremidd som det heldigvis ikke var.