Jeg mener hun er for svak og liten til å bli sterilisert, det samme mener dyrelegen som nylig så henne. Hun er og blir en innkatt, så ingen hastverk med sterilisering. hun har opplevd for mye dritt til at hun skal ut igjen på gaten. Vil vente til hun er 2-3 kg, om ca 2 mnd. Panacur har hun fått for 2 mnd siden, men skal kjøre på med en ny kur i helgen. Hun har fått Baminth-kuren så venter spent på å se om det hjelper, men dyrelegen mente det var spolorm siden ormen var sånn spiralformet. Jeg trodde det var gress og tom nudler som lå på gulvet før jeg fant ut det kom av henne. Har kokt sengetøy, stoltrekk, tepper og sofatrekk og vasket huset med klor og grønnsepe, håper det hjelper :x-fingre[1]:
Det kan jo være tusen grunner til hun blør bak og klør, men det er visstnok vanlig at de kan gjøre det hvis de har orm, og siden i dette tilfelle det er orm hun har må jeg bare håpe og krysse fingre for at det er derfor hun blør og klør bak, det er jo logisk?! Alle individer klør vel visst de har orm i stumpen???? Jeg bør vel gi det 2 dager eller noe før jeg tar henne med til legen. Har dratt henne med til legen 3 ganger på 2 mnd, tror legen tror jeg er hypokonder

men jeg er bare veldig redd for at hun skal bli syk, siden hun har en ganske drøy sykdomshistorie i løpet av sitt korte liv.
Her er Bella med en kastrert hannkatt hun var på besøk hos i julen, se ¨så liten hun er, hun er 4 mnd her og hannkatten 1 år, og han er ikke så stor han heller faktisk. Da ser du hvor liten hun her, lilla tøtta.