Skrevet av Emne: Purina ProPlan  (Lest 892 ganger)

Geoje

• Gjest
Purina ProPlan
« på: 11 Januar 2007, 12:38:14 »
Noen som har oversikt over hvor jeg kan få tak i dette fôret i Oslo Vest/Bærum/Asker? Det er det eneste Leo egentlig liker og det er litt langt til den butikken der jeg kjøpte det i første omgang. Ved de har Proplan på XXL, men den butikke jeg var innom hadde bare hundemat.

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
SV: Purina ProPlan
« Svar #1 på: 11 Januar 2007, 13:52:47 »
Selger de det på vanlige matbutikker? For jeg tror jeg prøvde det foret en gang til mine, da jeg var tom for dyrebutikkfor og hadde glemt å kjøpe.. Kattene likte det i allefall veldig godt. Har dere Ica der? Tror det var der jeg kjøpte det.

Geoje

• Gjest
« Svar #2 på: 11 Januar 2007, 14:59:53 »
Jøss - jeg kjøpte dette på en ikke-kjede dyrebutikk (Nittedal Jakt & Fiske) og har aldri sett det på matbutikken.

Linda

• Gjest
« Svar #3 på: 11 Januar 2007, 15:04:53 »
Er det de grønne sekkene? Tror jeg har sett de på Eurospar :klø seg:

Nova

• Gjest
« Svar #4 på: 11 Januar 2007, 15:45:41 »
Proplan er dyrebutikkmat... Purina One derimot fåes kjøpt i matbutikker, og er egentlig et veldig bra fór :icon_smile:

Utlogget Imp

• Dyrevenn Deluxe
  • Forumslave katt
  • Takket: 80
  • Kjønn: Kvinne
  • Lykken er å begrave nesa i en myk pusemage
    • Vis profil
    • Impens Hule
« Svar #5 på: 11 Januar 2007, 22:41:18 »
Hva med å spørre en forhandler der du bor, om å bestille det inn til deg?

Geoje

• Gjest
« Svar #6 på: 11 Januar 2007, 22:46:20 »
Jeg har en mulighet til å bestille via dyrebutikken på Rykkinn som vel er den nærmeste. Men da måtte jeg vite EKSAKT hva jeg vil ha. Og det vet jeg jo. Men det er så mye enklere å bare stikke innom et sted å raske med seg en pose når den gamle er tom. Jeg er litt uryddig på sånne ting.