Skrevet av Emne: Ozzy er borte!  (Lest 1339 ganger)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Ozzy er borte!
« på: 01 August 2005, 18:28:28 »
Hannkatten min er sporløst forsvunnet! Han har vært borte i 8 dager nå, ingen tegn til han! Vi har vært vekke i fire dager, tors til søn, og da skulle svigerfar mate og passe dyra. søndag hadde han vært borte i ei uke. Så han har ropt på katten, men ingen å se.. La ut kokt torsk i ei skål ut på trappa i går, for å se om det kunne lure han hit, kikka i vinduet flere ganger, men ingen tegn til Ozzy... :zcry:  Han er kastrert, så det er jo ganske unormalt at han er borte så lenge?? :hæh: Har vært på butikkene og hengt opp plakater med bilde av han, håper så inderlig at han kommer tilbake! Noen som vet om noe jeg kan gjøre? Eller har gode råd? Shakira er helt fra seg!  :cry:  Og jeg også!  :zcry:

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
Ozzy er borte!
« Svar #1 på: 01 August 2005, 19:01:19 »
Å, det er så kjedelig når kattene kommer bort på den måten.  :leiseg:  Bra at du har hengt opp plakater.

Har du vært rundt i nabolaget og spurt etter ham? Da Tuva forsvant i forrige uke viste det seg at hun hadde rota seg ned i kjelleren til naboen uten å komme seg ut igjen, det var også nesten umulig å finne henne der nede.

Han kan jo kanskje ha rota seg inn i garasjen til noen som kan ha dratt på ferie osv... Ut å let, prat med de du møter, plustelig så dukker han nok opp.

Lykke til.

Utlogget Hildepilde

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 7
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
Ozzy er borte!
« Svar #2 på: 01 August 2005, 21:51:00 »
ikke uvanlig at katter "tar seg en tur" for at eieren er borte.Kan være litt sturing.
Kastererte hannkatter tar seg også en runde ..
Bra dere har hengt opp bilder uansett,så vet kanskje noen hvem han er om han tar seg en runde en gang til.Håper han kommer snart tilbake :leiseg:
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
Ozzy er borte!
« Svar #3 på: 01 August 2005, 23:04:03 »
har du meldt ham savnet andre plasser på nett enn her?

Krysser fingre og tær for at han kommer hjem igjen  :love:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
Ozzy er borte!
« Svar #4 på: 02 August 2005, 11:55:09 »
Nei jeg har ikke meldt han savnet andre plasser på nett.. finnes det en egen side for det? Er det det som er nettkatten??? Har fremdeles ikke sett tegn til han.. sukk..9 dager er fryktelig lenge!  :cry:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
Ozzy er borte!
« Svar #5 på: 02 August 2005, 11:57:53 »
Vi hadde ikke reist før han forsvant, han forsvant på en søndag, og vi reiste torsdagen etter... så sturing kan det ikke være. Han forsvant slik når vi skulle til syden i fjor også, flere dager før vi for, akkurat som at han lukta at vi skulle vekk. Men da kom han igjen dagen etter vi hadde reist!

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Ozzy er borte!
« Svar #6 på: 02 August 2005, 12:08:01 »
legg inn annonse her:
http://www.nettkatten.no/

Ellers er det flott med plakater rundt i nabolaget med bilder og beskrivelse av katten  :thumbsup:

Håper Ozzy kommer hjem snart  :leiseg:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
Takk
« Svar #7 på: 02 August 2005, 12:43:24 »
Tusen takk for gode råd... har nå lagt inn annonse... skriver ut bilder nå, som jeg skal gå rundt i nabolaget med! vet at det er mange som har lyst på en slik stålgrå katt, han er veldig spesiell i fargen, som en slags sølvfarge... Håper for all del han ikke er påkjørt, måtte avlive den forrige hokatten min, enten var hun påkjørt, eller så hadde noen slått henne. Dyrlegen trodde mest på det siste. For hun var kun skadet i ansiktet.. herregud, jeg kjente henne jo ikke igjen vet du, når hun kom på døra! Skulle til å jage henne bort, da jeg skjønte at det var henne! Huff så vondt jeg hadde det da... Hun var helt hoven og rar i ansiktet. For det er faktisk folk her som er så stygge med dyr! Det er blitt funnet katter som folk har skytt med gevær, og katter som er blitt stengt inne i en krabbeteine med en stor stein oppå, og katter som er i hjelslåtte. Fan som jeg HAAAAAAAAAAAAAAATER dyreplagere! Skulle vært torturert de også!  :cry:  :mad:

sitter bare og sturer om dagene, det samme gjør min lille shakira, hun henger over rekkverket og kikker etter han. Og når jeg roper på han så skriker hun til meg! "Jammen matmor, jeg er jo her!"  :love:  :cry:  søta... gud som jeg savner kosebamsen min!

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Ozzy er borte!
« Svar #8 på: 02 August 2005, 13:12:36 »
Synes så synd på deg, vet akkurat hvordan du har det :leiseg: Håper ikke noe vondt har skjedd Ozzy

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
OZZY IS BACK!
« Svar #9 på: 02 August 2005, 20:33:22 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA!  :zmile:  :zagree:  :katt2  :katt7:  :kyss2:

Endeliiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiig kom han hjem igjen! Vi har lett i hele nabolaget, hengt opp plakater, vist frem bilder, og lat jungeltelegrafen gå sin gang... Ingen av de delene hjalp... Men etter vi hadde vært i et byggefelt legre nedom oss... ja der, DER sto han... littegrann mager, men ikke så det visste! Jeg begynte nesten å grine!!!!!!!!!!!! Søte gode snille kose pusen min! Ei dame hadde visst sett han der vi akkurat hadde vært, så han har sikkert tatt seg en gåtur ned dit og oppigjen! hihihi koooooooooonge! Så nå har han fått god bløtfor og fløte, og maaaaaaaaaaaaasse kos og klapp.. og myyyye børsting! Masse rusk og smådyr på seg!  :flau:  :love: Vil si takk for gode råd og medfølelse fra alle som har brydd seg, :thumbsup:  veeeeldig takknemlig for det! Men nå skal jeg kose litt mere med ozzy, ser ut som han trenger det! Griner og gneller til meg! "TOOOOOOOOOOOOOOS MED MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ"! gggrrrrrmjaaaauu... :thumbsup:

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
Ozzy er borte!
« Svar #10 på: 02 August 2005, 20:44:02 »
Jeg ble så glad på dine vegner at jeg fikk tårer i øyne.Gi Ozzy en ekstra kos fra meg også :bigarmhug:
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Marit

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 227
    • Vis profil
    • (N) Sunnaneng's
Ozzy er borte!
« Svar #11 på: 02 August 2005, 20:45:44 »
Så deilig å høre at Ozzy er hjemme igjen...
Mvh Marit

"Until one has loved an animal,
a part of one's soul remains unawakened."
Anatole France

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
Ozzy er borte!
« Svar #12 på: 02 August 2005, 21:20:42 »
Ja, altså han var utfor husdøra vår når vi kom hjem! Så han hadde akkurat kommet hjem! Så griseflax at vi kom hjem igjen akkurat da! Men han hadde makk i rumpa si, så nå har matmor vært på butikken og kjøpt makkekur, torskefilèt, tunfisk, og fløte! Jammen skal han å det godt ja! Han får ikke slippe ut igjen før han absolutt MÅ! u know... :flau: Men akkurat nå ligger han og purksover!   :sove:   Får rett og slett ikke kontakt med han! Borte vekk! :) tullerusken er shempetrøtt, og sove skal han få. Har sikkert ikke sovet på maaaange dager! Kjukken er endelig i hus igjen, og gjett om Shakira ble superdødskjempeglad!  :love:  :roll:  :engel:  Og en ting til....: Han skal få chip i nakken sin! Så får jeg en ekstra sikkerhet om han forsvinner... :thumbsup:

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
Ozzy er borte!
« Svar #13 på: 02 August 2005, 21:36:48 »
ÅÅÅÅÅ!!!! Så utrolig bra at gutten kom hjem igjen :love: I vinter var Crazy borte i 2 1/2 dager og jeg holdt på å bli sprø!!! Tøkke tenke på hvordan du har hatt det!!!

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
Ozzy er borte!
« Svar #14 på: 02 August 2005, 22:21:03 »
Så godt å hørr at han er kommet hjem, ble virkelig glad på dine vegner. Det er en utrolig deilig følelse å få se pusen sin etter at han har vært borte i lengre tid.

Du gjør rett i å holde ham inne lenge slik at han kommer hjem igjen neste gang han får ut.

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Ozzy er borte!
« Svar #15 på: 02 August 2005, 22:22:41 »
Nå ble jeg glad!!!!!! Deilig å høre at pusen er kommet til rette igjen, skjønner godt du er skeptisk til å slippe ham ut igjen :thumbsup:

Utlogget Benedicte

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 2
    • Vis profil
    • http://home.no.net/donikas/
Ozzy er borte!
« Svar #16 på: 02 August 2005, 22:32:25 »
Åh såååå bra at Ozzy er hjemme igjen :zwhoho:
Du kan besøk meg på http://home.no.net/donikas/ og skriv gjerne en hilsen i gjeseboka mi.

Utlogget Bytigern

• Koseklumpen
  • Takket: 3
    • Vis profil
Ozzy er borte!
« Svar #17 på: 03 August 2005, 15:25:19 »
Veldig glad på dine vegne!  :love:

Og fornuftig at du merker han, så er det som du sier en ekstra sikkerhet.