Skrevet av Emne: Kosete pus...  (Lest 600 ganger)

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
Kosete pus...
« på: 01 August 2005, 13:28:23 »
Da vi kom hjem i fra ferie forrige uke,hadde vært borte  7 dager,og kattene hadde naboen som kattepasser.Han er en skikkelig bra fyr.Han fortalte at han pleide å legge seg en stund i sofaen for å kose med alle katten.Men spørsmålet mitt er:Doffen som er "min"katt er helt på styr siden vi kom hjem.Han fotføllger meg og skal bare ligge i fanget mitt eller i senga sammen med meg hel tiden.Riktig nok er han en kosekatt,men nå er det riktig ille.Det er jo koselig å komme hjem og føle at du er savnet.Men er det andre som har opplevd at katten deres blir slik etter at dere har vært borte?
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Fra Vestfold og er 24 år
    • Vis profil
    • Lilah
Kosete pus...
« Svar #1 på: 01 August 2005, 13:31:00 »
Jeg har i grunnen ikke vært borte så lenge fra dem før (har ikke råd til noen ferie). Men når jeg har vært borte en helg, selv om typen har vært innom og kost med dem, blir de helt gale. Da følger de etter meg hele dagen og er ikke lenger enn en meter fra meg med mindre de skal på do eller spise. Men det er som regel bare den dagen ;)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
Kosete pus...
« Svar #2 på: 01 August 2005, 18:19:50 »
Jeg har vært borte fra pusene mine nå i 4 dager, og da jeg kom hjem i går var innepusa mi helt gal og kosete! Hun fotfulgte meg og prata med meg hele tiden, og hoppa opp og ned fra sofaen for å kose, flere ganger! Greidde rett og slett ikke å bestemme seg! Hun har også leika som om hun skulle vært gal, i går pusta å peste hun som en hund da jeg la meg ned på gulvet og leika med hun, med de nye bamsene hun fikk! :) Så ja, er nok helt naturlig oppførsel det der! De savner oss like mye som vi savner dem... Kanskje mer??? :love:

Utlogget mayla

• Spretten katt
  • Takket: 1
    • Vis profil
jobb
« Svar #3 på: 03 August 2005, 14:02:00 »
Kattene mine oppfører seg litt sånn hver dag når jeg kommer hjem fra jobb. jeg kommer hjem tidligere enn samboeren min. så etter å bare ha vært aleine i noen timer, så kommer de løpende og sloss om å sitte på fanget. De roer seg vanligvis etter en time eller no sånt, men de er sånn hver eneste dag.

Kan jo hende kattene bare har fått med seg at jeg spiser hver dag når jeg kommer hjem, for de er ganske matvrak og det hender de får smake litt, men de er kosete også da...  :roll:

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
Kosete pus...
« Svar #4 på: 03 August 2005, 16:32:55 »
Doffen er fortsatt like kosete.Men nå er det nok for at jeg ikke er helt i form og har ligget i senga en del.Han er veldig til å passe på meg da jeg ikke er helt bra.Og så har vi lille redde Nora som kommer og slikker meg  litt iansiktet ,en liksom go`bedrings slikk.Tenk så heldige vi er som har så goe katter. :love:
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08