Skrevet av Emne: Yo! Kattunger leveres ikke før de er 12 uker!  (Lest 811 ganger)

Utlogget Imp

• Dyrevenn Deluxe
  • Forumslave katt
  • Takket: 80
  • Kjønn: Kvinne
  • Lykken er å begrave nesa i en myk pusemage
    • Vis profil
    • Impens Hule
Yo! Kattunger leveres ikke før de er 12 uker!
« på: 07 Januar 2007, 04:01:42 »
Selvfølgelig vet alle dere som er her dette. Dere er seriøse katteeiere, som tar ansvar for kattene sine, kastrerer dem når de ikke skal brukes til avl, vaksinerer og fôrer og dyrlegesjekker etter alle kunstens regler.

Men det er -ekstremt- mye folk der ute som vet for lite om dette, og som har ekstreme sperrer for å ta imot noe av den nye informasjonen mange av oss sitter inne med, og som kan leses på mange av dyrevernorganisasjonenes sider på nettet.

Derfor vil jeg oppfordre alle til å gripe sjansen når de ser at det er en som er uvitende i forhold til dette, informere og understreke med fakta og gjerne nettsider, oppfordre til å lese seg til kunnskap slik at flere katter kan få det bedre.

Uten at vi som vet noe ikke sier noe, blir det i alle fall ikke mindre av de kattene som ikke har det så godt.
Jeg vet at mange av dere gjør veldig mye allerede, så dette er ikke noen pekepinn til noen av dere.
Jeg blir bare så fortvilet når jeg ser at det er så mange som ikke kan så mye, så derfor
skriver jeg dette.

tvb_86

• Gjest
SV: Yo! Kattunger leveres ikke før de er 12 uker!
« Svar #1 på: 07 Januar 2007, 14:23:47 »
du får en takk fra meg for viktig informasjon. alltid!!  :icon_smile:

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 257
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
SV: Yo! Kattunger leveres ikke før de er 12 uker!
« Svar #2 på: 07 Januar 2007, 14:27:40 »
du får en takk fra meg for viktig informasjon. alltid!!  :icon_smile:

Fra meg oxo :)