Jada, den er jo gammel og alt det der, men den andre er på rep så jeg har liksom denne her i sånn reserve. Men den er jo totalt skrudd. Jeg hadde ikke noe virusprogram på den, så jeg lasta ned Free Trial sånn 30dagers fra Trend Micro, pc-cillin som egentlig er et kjempebra program. Men dere skjønner det skjedde noe merkelig, plutselig endret innstillingene seg,diverse sikkerthetsinnstillinger ble skrudd av og det gikk ikke an å skru dem på igjen. Neivel tenkte jeg får avinstallere da å legge inn på nytt. Men det var lettere sagt enn gjort, for det finnes jo ikke noe spor etter det. Gikk på fjern programvare, men den ligger ikke der, hvor ligger den da liksom? Den har heller ikke ført seg opp i startmenyen. Har trykket på søk for å finne den, den finner jo masse filer på den, men ikke selve programmet så jeg kan få tatt det bort. Har prøvd Tuneup Utillities også for å se om den klarte å finne den,men det er sporløst borte. Men det ligger jo på skrivebordet mitt da så jeg kommer fint inn på programmet, det kommer oppdateringer, men det vil ikke legges til, det laster ned og en må restarte for at de skal legge seg til ordentlig står det. Javel, så gjør jeg det da men så kommer den samme oppdatering opp igjen etterpå. Har prøvd å scanne, men da henger den seg helt opp den står bare å scanner i det uendelige og går ikke an å få bort, må restarte. Så det er jo tydelig at programmet sliter, men hvordan skal jeg få avinstallert dritten,når den ikke finnes noen steder, men likevel er der. Blir såå frustrert :icon_surprised: